PGD PIJAVA GORICA - gasilska mladina

dnevnik GASILSKE MLADINE

petek, oktober 21

Dobro razpoložene

No zdajle je že pozna ura ko sem se spravil tole pisat. Podoživljal sem obdobje v katerem ste prav zdaj vi. Ste najbrž že ugotovil, da sem bil na obletnici valete.
Ker je taka množica uporabnikov mi srce ni dalo da vas pustim na cedilu in vam nič ne napišem; še posebej ker ste naredili vse domače naloge, ki sem vam jih zastavil. :-)
Tokrat ne bom dolgovezil, ampak bom samo dal par slik na vpogled.

Najprej je sledilo vezanje vozlov. Še posebno pozornost smo posvetili Špelci, ki si je vneto prizadevala, da bi naredila čimveč ponovitev, kajti vaja dela mojstra.



Mlade gasilke so lahko opazovale kako se pripravljajo gasilci na medobčinsko vajo, ki je potekala na Vrhu.


Eni so sedeli na stopnicah v spremstvu podmladka

in čakali da se je znočilo


ostali so medtem požirali knjigo

ali pa učili podmladek.

Tole pa je odhod proti domu in zasluženemu oddihu ob novi oddaji Vzemi ali pusti.

PS: mentorca je tokrat upravičeno odsotna, ker je bila na drugi strani fotoaparata. :-)

No punce, pokazale ste veliko volje in znanja. Priprav nismo imeli veliko, ampak mislim da ste zelo dobro izkoristile ta čas.

Kar bo pa bo; nej pa še drugi kdaj zmagajo da ne bodo tok zavistni :-)

Srečno

mentor Uroš